4 sty 2015

Foodbook czyli FoodDiary X

Witam cieplutko,



dziś przychodzę z wpisem, którego dawno u mnie nie było, czyli foodbookiem. Pokażę Wam napoje i potrawy, które jadłam przed świętami i do których chętnie wrócę w nowym roku. Inne foodbooki KLIK


Zaczniemy od mojego odkrycia to jest koktajlu ze szpinaku
Zacznę od tego, ze jest to pyszne! Nie spodziewałam się, że koktajl z warzyw może mi aż tak smakować. Nie dość, ze bomba witamin to jeszcze pychotka!






Skład:
1 banan
1 pomarańcza
2 garście szpinaku świeżego
woda wedle uznania (u mnie ok 1/3 szklanki)


Następny ulubiony napój to herbatka z pomarańczą. Niby nic oryginalnego a świetny smak i miła alternatywa, gdy zimno na dworze ;)


W kategorii śniadania - owsianka z cynamonem i bananem. Uwielbiam zaczynać dzień od owsianki, daje dużo energii, zaspakaja apetyt na długo i jest dobra dla naszej przemiany materii.

Obiady i lunchbox


Kurczak pieczony z rozmarynem i pieczarki duszone.


Wersja obiadu bez mięsa - kasza pęczak ze szpinakiem.



Alternatywa dla zwykłego kurczaka - pierś pieczona w cieście francuskim, w środku pomidory suszone.

A teraz przekąski i kolacje:


Sałatka z jajkiem, brokułem, pomidorami i jogurtem naturalnym.


Jabłko z cynamonem, rodzynkami i serem białym.


A Wy lubicie takie zielone koktajle z użyciem warzyw i owoców? Może macie jakieś ciekawe przepisy na takie napoje?


Pozdrawiam,



13 komentarzy:

  1. Ten koktajl wygląda pysznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić blender, bo takie koktajle to bomba witaminowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JAki masz blender?

      mnie jakos owsianka nie nasyca na długo :(

      Usuń
    2. Wszystko zależy co dasz do tej owsianki ;) Owsianka może mieć nawet ponad 600-800 kalorii, jeśli dodasz do niej orzechy, wiórki kokosowe, start gorzką czekoladę i np banana.

      Blender mam firmy Sencor, nie jest szałowy ale blenduje ;)

      Usuń
  3. Koktajl ze szpinakiem wygląda zdrowo ^^ Ja robię inne - na bazie jogurtu naturalnego, owoców, pestek. Muszę i taki kiedyś zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, o których Ty piszesz - też chętnie bym spróbowała!

      Usuń
  4. Nigdy nie próbowałam takich koktajli, ale jakoś mnie nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez byłam sceptyczna do póki nie spróowałam, a Ty kosztowałaś?

      Usuń
    2. Nie, ale ja nawet nie lubię soków owocowych, więc co tu mówić o koktajlach ;)

      Usuń
  5. wszystko fajnie....pysznie ale......źle wykonane zdjęcia psują efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu źle? Co masz na myśli? Nie mam profesjonalnego sprzętu i w sumie skupiam się na tym, aby było dobrze widać potrawę, dopiero uczę się fotografowania jedzenia ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...